Všetko o nákupe

 

 
Prečítajte si obchodné podmienky MERINOSHOP.sk, ktoré prevádzkuje spoločnosť EBOO s.r.o.
 
 
 
Zdravá logistika je nevyhnutná. Tu sa dozviete, ako to funguje v našom sklade, ako expedujeme a ako môžete platiť za svoje objednávky.
 
 
 
Na tejto stránke prijímame a vybavujeme vaše žiadosti. Postup pri výmene, vrátení alebo reklamácii tovaru vrátane online registračného formulára nájdete tu.
 
 
 
  • SPOĽAHLIVOSŤ & TRADÍCIA od roku 2010 a skvelé hodnotenia zákazníkov
  • RÝCHLA expedícia
  • SNADNÁ výmena a vrátenie
  • VÝHODY pre registrovaných
 
 
 
Tu nájdete informácie o ochrane osobných údajov (GDPR)
 
 
 
Na tejto stránke nájdete všetko potrebné, ak s nami potrebujete čokolvek vybaviť
 
 
 

Výpis článkov

Registrácia a vytvorenie účtu

 
 

Získajte BEZPLATNÉ výhody


Vytvorte si zákaznícky účet, prihláste sa k odberu našich e-mailov a využívajte členské výhody, ako napríklad:

  • Predĺžená lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru
  • Vianočné výmeny bez dodatočných poplatkov
  • Prioritné alebo exkluzívne informácie
  • 5 % vernostná zľava
  • Špeciálne ponuky ...
 
 
 

👉Registrácia


ÚPlne registrovaný účet na MERINOSHOP.CZ je vytvorený, ak sú splnené nasledujúce podmienky:

  1. zákazník vytvorí registráciu pri zadávaní svojej prvej objednávky alebo v samostatnom kroku
  2. zákazník súhlasí s prijímaním noviniek (newsletteru) v registračnom formulári
  3. e-mailová adresa použitá na registráciu zákazníckeho účtu je zhodná s e-mailovou adresou uvedenou v objednávkach alebo na účely zasielania newsletteru
  4. registračná e-mailová adresa je platná a môže byť použitá na doručovanie newsletterov, oznámení a objednávkových dokumentov

Vyššie uvedené podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou a musia byť splnené, inak nie je možné uplatniť výhody.
 

✍️Odhlásili ste sa z odberu e-mailov s novinkami a ponukami?
Prosím, opravte to a využite výhody, ktoré ponúka úplná registrácia.

 
 
 
 
Registrovaní zákazníci môžu využívať výhody členstva definované v týchto pravidlách.

👉Výhody základnej registrácie


Ak si zákazník vytvorí účet, ale vyjadrí nesúhlas (počas registrácie alebo v objednávke) s prijímaním noviniek e-mailom, má k dispozícii len základné systémové výhody:

  • možnosť spravovať svoj osobný účet, zmeniť heslo a kontaktné údaje
  • prehľad aktuálneho stavu všetkých svojich objednávok
  • prístup k dokumentom a prehľad platieb
 

👉Výhody úplnej registrácie


Vytvorením zákazníckeho účtu (registráciou) a prihlásením sa k odberu e-mailových noviniek zákazník získa:

  1. predĺženú lehotu na výmenu tovaru na 30 dní
  2. predĺženú lehotu na vrátenie tovaru na 21 dní
  3. predĺženú lehotu na výmenu tovaru zakúpeného ako vianočné darčeky
    ✍️vždy podľa podmienok danej sezóny, ale zvyčajne pre nákupy realizované od 1. septembra daného roka, s vrátením tovaru najneskôr do 7. januára nasledujúceho roka. Viac informácií nájdete v 👉Vianočná výmena👈
  4. výhodu prioritných alebo exkluzívnych informácií o akciách, ktoré obchod oznamuje výhradne registrovaným zákazníkom v rámci obmedzených marketingových aktivít
  5. možnosť spravovať svoj osobný účet, zmeniť heslo a kontaktné údaje
  6. prehľad o aktuálnom stave všetkých vašich objednávok
  7. prístup k dokumentom a prehľad platieb

VIP výhoda – trvalá 5 % zľava


  • Táto vernostná zľava je k dispozícii výhradne pre plne registrovaných zákazníkov.
  • Táto vernostná zľava sa automaticky uplatňuje na každú ďalšiu objednávku po dosiahnutí celkového obratu minimálne 625€ (šesťsto dvadsaťpäťeur) vrátane DPH, bez toho, aby zákazník musel zadávať zľavový kód.
  • Túto zľavu je možné kombinovať so zľavovými kódmi zaslanými v rámci propagačných kampaní alebo darčekovými poukazmi.
  • Táto zľava platí len pre existujúce registrácie, pričom do limitu sa započítavajú všetky objednávky (faktúry a opravné daňové doklady) od 1. júna 2025.
  • Táto zľava sa nemôže uplatniť retroaktívne na už realizované objednávky. Zľava sa vzťahuje iba na nové objednávky, ktoré spĺňajú stanovené kritériá.
 

 

👉Rozsah a uplatniteľnosť členských výhod


Tento obchod si vyhradzuje právo zmeniť podmienky registrovaného členstva.
Výhody členstva nie je možné vymáhať žiadnym spôsobom. To platí najmä v situáciách, keď nie sú splnené alebo sú porušené podmienky členstva.
 

👉Ukončenie registrácie


Tento obchod si vyhradzuje právo dočasne alebo trvalo vylúčiť zákazníka zo zoznamu registrovaných členov pozastavením, zrušením alebo zablokovaním účtu registrovaného zákazníka, ak sú porušené podmienky registrácie, najmä, ale nie výlučne, tie, ktoré sú uvedené nižšie.

  1. Registrácia bude dočasne alebo trvalo ukončená, ak budú porušené podmienky, najmä, ale nie výlučne:
    • zákazník zruší svoju registráciu (napr. na webovej stránke obchodu, zaslaním žiadosti e-mailom atď.)
    • zákazník sa odhlási z odberu noviniek
    • e-mailová adresa použitá na registráciu zákazníckeho účtu už nezodpovedá e-mailovej adrese uvedenej v objednávkach alebo na účely zasielania newsletteru
    • e-mailová adresa použitá na registráciu už nie je platná alebo na ňu nie je možné doručovať e-maily
  2. členstvo nemá trvalý charakter. Napríklad je založené len na účely jednej objednávky, ktorá sa momentálne spracováva, a je zrušené po využití výhody alebo po uplynutí jej platnosti.
  3. správanie a konanie člena je v rozpore s Etickým kódexom tohoto obchodu. Etický kódex, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok, alebo všeobecne platnými etickými pravidlami správania a konania vo vzťahu k návštevníkom a zákazníkom, či už registrovaným alebo neregistrovaným v tomto obchodě, alebo k prevádzkovateľom a zamestnancom tohoto obchodu, alebo jeho všeobecné správanie je v rozpore s Všeobecnými obchodnými podmienkami.
 
 
Postup pre vrátenie a výmenu alebo reklamáciu tovaru

Vrátenie, výmena a reklamácie


Ak potrebujete vrátiť, vymeniť alebo reklamovať tovar, vždy nám tovar zašlite späť podľa nižšie uvedeného postupu.
Akonáhle tovar dostaneme, vašu žiadosť rýchlo a jednoducho vyriešime na základe informácií, ktoré uvediete
v online formulári, na ktorý odkazujeme nižšie.
 

1. Overte si, že ste tovar kúpili naozaj u nás


Stáva sa totiž, že nám posielate späť tovar, ktorý nepredávame a zakúpili ste ho inde. Je to potom zbytočná komplikácia pre obe strany.

2. Uistite sa, že všetko riešite v rámci platnej lehoty


Máte 14 dní zo zákona alebo dlhšiu lehotu v prípade zmluvného dojednania s nami napríklad zadarmo úplnou registráciou alebo zakúpením služby.

3. Vyberte on-line požiadavku, ktorý chcete riešiť


Chcete tovar vrátiť, prípadne vrátiť na účel výmeny, alebo reklamovať? Pri zadaní požiadavky v našom on-line formulári vyberte práve ten prípad, ktorý chcete riešiť.t.

4. Zadajte správny e-mail a číslo objednávky


V on-line formulári zadajte e-mail, ktorý ste na nákup použili a správne číslo objednávky.
Pokiaľ pod vaším e-mailom ani zadaným číslom objednávky nič nenájdete, vráťte sa prosím k bodu 1., prípadne si overte, či ste zadali správne údaje.
 
 
 
 
 
 

5. Tovar uveďte do pôvodného stavu


Pri výmene/vrátení tovaru skontrolujte, vyčistite, starostlivo zložte a uložte do pôvodného obalu. Prirodzene akceptujeme iba tovar, ktorý nám vrátite v bezchybnom stave.

6. Vložte tovar do kvalitného prepravného obalu


Najlepšie poslúži klopová krabica, v ktorej sme zaslali tovar Vám.

7. K zásielke pribaľte vytlačený Protokol


Protokol vygeneruje náš systém a zašle na Váš e-mail. Rovnako pomôže, pokiaľ zreteľne zásielku označíte číslom prípadu. Napr. "Vratka č. 123456".

8. Zašlite tovar späť čo najskôr po registrácii


Spôsob a adresu pre doručenie voľte v súlade s inštrukciou, ktorú ste dostali pri registrácii požiadavky.

9. Podací lístok si uchovajte


Potvrdenie o podaní, ktoré vždy na podacom mieste obdržíte, si ponechajte pre prípadnú reklamáciu doručovania zásielky.
 
 

Vrátenie a výmena tovaru


👉Požiadavku na výmenu tovaru riešime obdobne ako vrátenie tovaru.
Vždy k nám vrátite tovar, ktorý ste od nás obdržali a nový tovar na účel výmeny si zaistíte tak, že na stránkach nášho obchodu vytvoríte novú samostatnú objednávku, ktorú odbavíme ako bežnú novú objenávku obratom.

👉Proces vrátenia a proces odbavenia novej objednávky teda riešime úplne oddelene.
Zaistíme tak plynulosť a jednoduchosť vysporiadania.

👉Hodnoty tovaru vzájomne nezapočítavame.
Tovar, ktorý nám vrátite v bezchybnom stave v rámci zákonnej alebo zmluvnej lehoty vysporiadame spätnou refundáciou (vrátime peniaze na účet). Rovnako tak Vy uhradíte nový tovar, ktorý objednávate "výmenou", úplne bežným spôsobom, ktorý Vám vyhovuje (prevodom, on-line alebo dobierkou)
 

Mali by ste vedieť...


Ak ste sa stali plne registrovanými členmi alebo ste si zakúpili službu "Predĺžená výmena", platí zmluvná lehota na výmenu podľa tejto služby alebo podmienok členstva.

Zásilky vracajte na adresu a spôsobom podľa inštrukcie, ktorú obdržíte po registrácii prípadu on-line.
Naša fakturačná adresa nie je primárna doručovacia adresa. Zásielky zasielané na našu fakturačnú adresu v rámci odstúpenia od zmluvy nemusia byť prijaté na vysporiadanie.

Náklady na dopravné za odoslanie tovaru späť k nám (odstúpenie od zmluvy, výmena) hradíte vždy vy.
Náklady na dopravné v prípade oprávnenej reklamácie idú štandardne za nami.

✅ Zakúpili ste vianočný darček a chcete vymeniť tovar po Vianociach? Vianočné darčeky môžete u nás vymeniť.
 
 
 
merinoshop_egloomerino_register_to_get_benefits_99kb
 

Získajte výhody ZADARMO!


Vytvorte si zákaznícky účet, odoberajte naše e-maily a získajte členské výhody!

  • Predĺženú lehotu na vrátenie alebo výmenu
  • Vianočná výmena bez príplatku
  • Výhodu prednostné alebo výhradné informácie
  • Vernostnú zľavu 5%
  • Výhodné ponuky ...

👉 VIAC INFORMÁCIÍ O VÝHODÁCH ČLENSTVA

👉
CHCEM SA REGISTROVAŤ A ZÍSKAŤ VÝHODY ZADARMO
 
 
 
 


Ako funguje náš sklad, doprava a platby

LOGISTIKA

 
checked

Zdravá logistika je nevyhnutná


Logistika je pre nás neoddeliteľnou kľúčovou oblasťou
 
 
checked

Pre našich zákazníkov chceme len to najlepšie


Neuspokojíme sa s ničím menším, než že vám budeme schopní ponúknuť najlepšie služby, skutočne rýchle odoslanie a doručenie v čo najkratšom čase na vami zvolenú adresu alebo miesto odoslania s najlepšími alebo vami preferovanými dopravcami.
 
 
checked

Máme na to profesionálov!


Preto využívame služby zmluvných partnerov na zabezpečenie komplexnej logistiky, skrátka máme "profesionálov", ktorí sa postarajú o to, aby všetko prebehlo tak, ako má...
 
 
eboo_merinoshop_egloomerino_stock
 
 
eboo_merinoshop_egloomerino_stock_02
 

SPRÁVNE A VČAS

 
checked
 

Zásielku prijatú do 11.30 hod. odosielame v ten istý deň


a doručíme ju najneskôr do dvoch dní. Je to jednoducho možné, ak chcete ;) Podmienkou je samozrejme bezchybná objednávka a tiež pripísaná platba, ak platíte vopred.
 
 
checked

Minimalizácia chýb


Na tento proces dohliada systém riadenia skladu (WMS), aby sa minimalizovala možnosť vzniku chýb.
 
 
checked

Čiarové kódy na identifikáciu tovaru


Vaša objednávka sa prostredníctvom našich systémov prenesie do skenera pracovníka skladu, ktorý potom presne vie, aký tovar a odkiaľ má vyzdvihnúť, a načíta tovar pomocou čiarového kódu v požadovanom počte.
 
 
checked

Balenie zásielok pod kontrolou


Všetko potom putuje s riadnym čiarovým kódom k baliacemu pultu, kde sa tovar preloží na kontrolu a potvrdenie a vloží sa do prepravného boxu. Z balenia sa vyhotoví video/fotografický záznam.
 
 
checked

Príprava expedície


Prepravnú krabicu potom stačí označiť prepravným štítkom vytlačeným na kompletnej objednávke a pripraviť ju na palete dopravcu na vyzdvihnutie...
 
 
checked

Tovar ide k vám


a môže byť doručený už nasledujúci deň po prijatí objednávky!
 
 

 
 

Naša logistika a skladovanie s profesionálmi


Pozrite si, ako to robíme v našom sklade s profesionálmi.

Vďaka optimalizácii a rýchlosti spracovania objednávok sme schopní dodať tovar k vašim dverám už na druhý deň po objednaní!
 
 
 

 

DOPRAVA A PREPRAVA


  • Pre doručovanie zásielok využívame služby spoľahlivej a bežne používanej prepravnej spoločnosti, aby sme vždy vedeli ponúknuť najlepšiu kombináciu ceny a služieb
  • Spôsob dopravy a platby si vyberiete na konci, v nákupnom košíku objednávky
  • Cena dopravy je vždy podľa aktuálneho cenníka v nákupnom košíku a je platná v čase odoslania objednávky
  • Obvykle odosielame do 4-24h pracovných dní v závislosti od dátumu odoslania objednávky na spracovanie a/alebo dátumu pripísania platby vopred na náš účet.
  • Zásielky sú zvyčajnedoručené na 2. deň po ich prijatí dopravcom
  • Všetky zásielky je možné sledovať v systéme Track & Trace vybraného dopravcu, kde je možné v niektorých prípadoch upraviť aj dispozície doručenia
  • Zákazník vždy obdrží odkaz na sledovanie zásielky v obchode a/alebo v oznámení dopravcu
 
 
PPL-DHL2-2
 
 
GLS_Logo_2021_RGB_GLSBlue_Descriptor_SEO_SOCIAL_OPENGRAPH
 
 
Packeta-logo
 
 
 

 

PLATBY A OBJEDNÁVKU


Za svoju objednávku môžete vždy zaplatiť podľa aktuálnej ponuky e-shopu.

Bežne dostupné spôsoby platby sú:

  1. Platby online - pre účely okamžitých platieb (online) využívame služby platobnej brány ShoptetPay, ktorá využíva služby najväčšieho spracovateľa online platieb Adyen a zabezpečuje tak vysokú kvalitu a bezpečnosť transakcií (využíva napr. aj Facebook, Uber a Spotify) a umožňuje tzv. ePlatby, t. j. platby pomocou bankových platobných tlačidiel (platba vo vašom bankovom systéme s predvyplnenými platobnými dispozíciami) alebo platby kartou. Výhodou tejto platby je, že obchod má informáciu o platbe okamžite a môže tak urýchliť expedíciu.
  2. Dodanie na dobierku - platíte pri prevzatí zásielky, táto služba je spoplatnená cenou podľa ponuky dopravcu a e-shopu
  3. Darčekový poukaz zakúpený v našom obchode
 
 
ShoptetPay
 
 
MS-SK_POUKAZ_blank_sample PDF_resize
 

DARČEKOVÝ POUKAZ


Náš obchod ponúka možnosť zakúpiť darčekové poukážky a použiť ich na úhradu objednávky.

Viacero darčekových poukazov môžete uplatniť nasledovne:
  1. V políčku "zľavový kupón" zadajte jeden kód (bohužiaľ, z technických dôvodov tu nie je možné zadať viacero kódov)
  2. V poznámkach k objednávke uveďte "Uplatňujem aj nasledujúci poukaz (poukazy)": a uveďte kód(y) ďalšieho(ých) kupónu(ov)
  3. Zvoľte platbu na Dobierku alebo "Bankovým prevodom (QR)" (povinné)
  4. Objednávku upravíme a zašleme nové potvrdenie
  5. Platíte podľa vášho výberu v objednávke a odosielame
 
 
Formulár na vrátenie alebo reklamáciu tovaru

 

 
 

Potrebujete vrátiť alebo reklamovať tovar?



👉 Kompletné informácie, ako to správne urobiť, nájdete tu:
Postup pri výmene, vrátení alebo reklamácii tovaru

💡 Už viete, ako na to? Skvelé, pri zadávaní požiadavky v našom online formulári nižšie vyberte práve ten prípad, ktorý chcete riešiť. 😉👍
 
 
?
 

 

 

Ovládacie prvky výpisu

4 položiek celkom
Hodnocení obchodu na Zboží.cz