Vrátenie, výmena a reklamácie
Ak potrebujete vrátiť, vymeniť alebo reklamovať tovar, vždy nám tovar zašlite späť podľa nižšie uvedeného postupu.
Akonáhle tovar dostaneme, vašu žiadosť rýchlo a jednoducho vyriešime na základe informácií, ktoré uvediete v online formulári, na ktorý odkazujeme nižšie.
1. Overte si, že ste tovar kúpili naozaj u nás
Stáva sa totiž, že nám posielate späť tovar, ktorý nepredávame a zakúpili ste ho inde. Je to potom zbytočná komplikácia pre obe strany.
2. Uistite sa, že všetko riešite v rámci platnej lehoty
Máte 14 dní zo zákona alebo dlhšiu lehotu v prípade zmluvného dojednania s nami napríklad zadarmo úplnou registráciou alebo zakúpením služby.
3. Vyberte on-line požiadavku, ktorý chcete riešiť
Chcete tovar vrátiť, prípadne vrátiť na účel výmeny, alebo reklamovať? Pri zadaní požiadavky v našom on-line formulári vyberte práve ten prípad, ktorý chcete riešiť.t.
4. Zadajte správny e-mail a číslo objednávky
V on-line formulári zadajte e-mail, ktorý ste na nákup použili a správne číslo objednávky.
Pokiaľ pod vaším e-mailom ani zadaným číslom objednávky nič nenájdete, vráťte sa prosím k bodu 1., prípadne si overte, či ste zadali správne údaje.


5. Tovar uveďte do pôvodného stavu
Pri výmene/vrátení tovaru skontrolujte, vyčistite, starostlivo zložte a uložte do pôvodného obalu. Prirodzene akceptujeme iba tovar, ktorý nám vrátite v bezchybnom stave.
6. Vložte tovar do kvalitného prepravného obalu
Najlepšie poslúži klopová krabica, v ktorej sme zaslali tovar Vám.
7. K zásielke pribaľte vytlačený Protokol
Protokol vygeneruje náš systém a zašle na Váš e-mail. Rovnako pomôže, pokiaľ zreteľne zásielku označíte číslom prípadu. Napr. "Vratka č. 123456".
8. Zašlite tovar späť čo najskôr po registrácii
Spôsob a adresu pre doručenie voľte v súlade s inštrukciou, ktorú ste dostali pri registrácii požiadavky.
9. Podací lístok si uchovajte
Potvrdenie o podaní, ktoré vždy na podacom mieste obdržíte, si ponechajte pre prípadnú reklamáciu doručovania zásielky.
Vrátenie a výmena tovaru
👉Požiadavku na výmenu tovaru riešime obdobne ako vrátenie tovaru.
Vždy k nám vrátite tovar, ktorý ste od nás obdržali a nový tovar na účel výmeny si zaistíte tak, že na stránkach nášho obchodu vytvoríte novú samostatnú objednávku, ktorú odbavíme ako bežnú novú objenávku obratom.
👉Proces vrátenia a proces odbavenia novej objednávky teda riešime úplne oddelene.
Zaistíme tak plynulosť a jednoduchosť vysporiadania.
👉Hodnoty tovaru vzájomne nezapočítavame.
Tovar, ktorý nám vrátite v bezchybnom stave v rámci zákonnej alebo zmluvnej lehoty vysporiadame spätnou refundáciou (vrátime peniaze na účet). Rovnako tak Vy uhradíte nový tovar, ktorý objednávate "výmenou", úplne bežným spôsobom, ktorý Vám vyhovuje (prevodom, on-line alebo dobierkou)
Mali by ste vedieť...
✅ Ak ste sa stali plne registrovanými členmi alebo ste si zakúpili službu "Predĺžená výmena", platí zmluvná lehota na výmenu podľa tejto služby alebo podmienok členstva.
✅ Zásilky vracajte na adresu a spôsobom podľa inštrukcie, ktorú obdržíte po registrácii prípadu on-line.
Naša fakturačná adresa nie je primárna doručovacia adresa. Zásielky zasielané na našu fakturačnú adresu v rámci odstúpenia od zmluvy nemusia byť prijaté na vysporiadanie.
✅ Náklady na dopravné za odoslanie tovaru späť k nám (odstúpenie od zmluvy, výmena) hradíte vždy vy.
Náklady na dopravné v prípade oprávnenej reklamácie idú štandardne za nami.
✅ Zakúpili ste vianočný darček a chcete vymeniť tovar po Vianociach? Vianočné darčeky môžete u nás vymeniť.

Získajte výhody ZADARMO!
Vytvorte si zákaznícky účet, odoberajte naše e-maily a získajte členské výhody!
- Predĺženú lehotu na vrátenie alebo výmenu
- Vianočná výmena bez príplatku
- Výhodu prednostné alebo výhradné informácie
- Vernostnú zľavu 5%
- Výhodné ponuky ...
👉 VIAC INFORMÁCIÍ O VÝHODÁCH ČLENSTVA
👉 CHCEM SA REGISTROVAŤ A ZÍSKAŤ VÝHODY ZADARMO