Postup pre vrátenie a výmenu alebo reklamáciu tovaru

Vrátenie, výmena a reklamácie


Ak potrebujete vrátiť, vymeniť alebo reklamovať tovar, vždy nám tovar zašlite späť podľa nižšie uvedeného postupu.
Akonáhle tovar dostaneme, vašu žiadosť rýchlo a jednoducho vyriešime na základe informácií, ktoré uvediete
v online formulári, na ktorý odkazujeme nižšie.
 

1. Overte si, že ste tovar kúpili naozaj u nás


Stáva sa totiž, že nám posielate späť tovar, ktorý nepredávame a zakúpili ste ho inde. Je to potom zbytočná komplikácia pre obe strany.

2. Uistite sa, že všetko riešite v rámci platnej lehoty


Máte 14 dní zo zákona alebo dlhšiu lehotu v prípade zmluvného dojednania s nami napríklad zadarmo úplnou registráciou alebo zakúpením služby.

3. Vyberte on-line požiadavku, ktorý chcete riešiť


Chcete tovar vrátiť, prípadne vrátiť na účel výmeny, alebo reklamovať? Pri zadaní požiadavky v našom on-line formulári vyberte práve ten prípad, ktorý chcete riešiť.t.

4. Zadajte správny e-mail a číslo objednávky


V on-line formulári zadajte e-mail, ktorý ste na nákup použili a správne číslo objednávky.
Pokiaľ pod vaším e-mailom ani zadaným číslom objednávky nič nenájdete, vráťte sa prosím k bodu 1., prípadne si overte, či ste zadali správne údaje.
 
 
 
 
 
 

5. Tovar uveďte do pôvodného stavu


Pri výmene/vrátení tovaru skontrolujte, vyčistite, starostlivo zložte a uložte do pôvodného obalu. Prirodzene akceptujeme iba tovar, ktorý nám vrátite v bezchybnom stave.

6. Vložte tovar do kvalitného prepravného obalu


Najlepšie poslúži klopová krabica, v ktorej sme zaslali tovar Vám.

7. K zásielke pribaľte vytlačený Protokol


Protokol vygeneruje náš systém a zašle na Váš e-mail. Rovnako pomôže, pokiaľ zreteľne zásielku označíte číslom prípadu. Napr. "Vratka č. 123456".

8. Zašlite tovar späť čo najskôr po registrácii


Spôsob a adresu pre doručenie voľte v súlade s inštrukciou, ktorú ste dostali pri registrácii požiadavky.

9. Podací lístok si uchovajte


Potvrdenie o podaní, ktoré vždy na podacom mieste obdržíte, si ponechajte pre prípadnú reklamáciu doručovania zásielky.
 
 

Vrátenie a výmena tovaru


👉Požiadavku na výmenu tovaru riešime obdobne ako vrátenie tovaru.
Vždy k nám vrátite tovar, ktorý ste od nás obdržali a nový tovar na účel výmeny si zaistíte tak, že na stránkach nášho obchodu vytvoríte novú samostatnú objednávku, ktorú odbavíme ako bežnú novú objenávku obratom.

👉Proces vrátenia a proces odbavenia novej objednávky teda riešime úplne oddelene.
Zaistíme tak plynulosť a jednoduchosť vysporiadania.

👉Hodnoty tovaru vzájomne nezapočítavame.
Tovar, ktorý nám vrátite v bezchybnom stave v rámci zákonnej alebo zmluvnej lehoty vysporiadame spätnou refundáciou (vrátime peniaze na účet). Rovnako tak Vy uhradíte nový tovar, ktorý objednávate "výmenou", úplne bežným spôsobom, ktorý Vám vyhovuje (prevodom, on-line alebo dobierkou)
 

Mali by ste vedieť...


Ak ste sa stali plne registrovanými členmi alebo ste si zakúpili službu "Predĺžená výmena", platí zmluvná lehota na výmenu podľa tejto služby alebo podmienok členstva.

Zásilky vracajte na adresu a spôsobom podľa inštrukcie, ktorú obdržíte po registrácii prípadu on-line.
Naša fakturačná adresa nie je primárna doručovacia adresa. Zásielky zasielané na našu fakturačnú adresu v rámci odstúpenia od zmluvy nemusia byť prijaté na vysporiadanie.

Náklady na dopravné za odoslanie tovaru späť k nám (odstúpenie od zmluvy, výmena) hradíte vždy vy.
Náklady na dopravné v prípade oprávnenej reklamácie idú štandardne za nami.

✅ Zakúpili ste vianočný darček a chcete vymeniť tovar po Vianociach? Vianočné darčeky môžete u nás vymeniť.
 
 
 
merinoshop_egloomerino_register_to_get_benefits_99kb
 

Získajte výhody ZADARMO!


Vytvorte si zákaznícky účet, odoberajte naše e-maily a získajte členské výhody!

  • Predĺženú lehotu na vrátenie alebo výmenu
  • Vianočná výmena bez príplatku
  • Výhodu prednostné alebo výhradné informácie
  • Vernostnú zľavu 5%
  • Výhodné ponuky ...

👉 VIAC INFORMÁCIÍ O VÝHODÁCH ČLENSTVA

👉
CHCEM SA REGISTROVAŤ A ZÍSKAŤ VÝHODY ZADARMO
 
 
 
 


Hodnocení obchodu na Zboží.cz