Hodnotenie obchodu
4,9
Priemerné hodnotenie obchodu je 4,9 z 5 hviezdičiek.
566 hodnotení
5
523x
4
25x
3
10x
2
3x
1
5x
Zanechajte hodnotenie
Výpis hodnotení
Rychlost, kvalita zboží
+ rychlost
+ cena
+ Cestovní tašky 2117 za dobrou cenu
+ Dali si tu práci a zjistili mi rozměry tašek, které výrobce běžně neuvádí
+ Rychlé dodání
- Rozmrzel mě od nich jeden email
Všechno v pořádku, tašky 2117 jsou kvalitní. Email, kde zdůrazňovali, že k vyřízení reklamace je třeba schovat krabici, obaly, štítky a kdovíco ještě, mě rozmrzel, protože z hlediska ochrany spotřebitele není zcela pravdivý.
Dobrý den,
děkujeme za Váš příspěvek k hodnocení obchodu.
Dovolíme si uvést na pravou míru informaci, na kterou odkazujete.
Avíza zasíláme sami proaktivně zákazníkovi se všemi relevantními informacemi, včetně informace, že může zboží vrátit zpět. Rovněž tamtéž odkazujeme na Postup pro tento účel, kde zároveň upozorňujeme v samém počátku, tedy ještě před převzetím zboží, že pro případ VRÁCENÍ zboží v zákonné nebo smluvní lhůtě je nutné zachovat zboží v původním stavu. Což je zcela v souladu s legislativou a souvisejícími vyhláškami.
O tomto ve vztahu k reklamaci není zmínka a vyvozujeme tak, že jde bohužel pouze o nepochopení sdělení. :)
Vše tak jak má být.
Děkujeme!
Rychle doručeno a hezky zabaleno.
palec nahoru.
Děkujeme, těší nás to!
Objednávka vyřízena rychle, spokojenost se zbožím.
Máme radost, děkujeme!
Rychlé dodání zboží
+ rychlost dodání
+ Kvalita zboží, rychlost doručení
Mohly by být občas slevy na zboží
+ Rychlé dodani
+ Dobré informace o vyrobku
Děkujeme za zpětnou vazbu!
+ Vyrobky jsou kvalitni a krasny
+ Kvalita
Tovar ma výbornú kvalitu, transparentná komunikácia, 100% spokojnosť , vrelo odporúčam ❤️
Ďakujeme velmi pekně!
+ Rychle vyřízení, průběžně informace.
Kvalita a spolehlivost
Zatím čekám na výměnu zboží z důvodu velikosti
+ Rychlost dodání
+ Kvalita zboží
+ Velký výběr
+ Rychlost
- Nic
Spokojenost
Z webu jsem se dozvěděl, že objednávka má týden zpoždění kvůli technickým problémům, nikdo mi to neoznámil, ani se mi neomluvil.
Vážený zákazníku,
Vaše hodnocení nás mrzí zejména s ohledem na skutečnost, že o této záležitosti výpadku jsme informovali nejen "stop-go" oznámením na stránkách, ale především e-mailem zákazníkům, kteří zadali svou objednávku dříve, než nastala skutečnost nutnosti oddálit expedice zásilek přijatých objednávek.
Tento e-mail byl odeslán i Vám na Vámi, v objednávce uvedenou e-mailovou adresu dne 13.6. v následujícím znění:
"Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši objednávku.
Omlouváme se, ale z technických důvodů dojde ke zpoždění expedice.
Zboží odešleme v týdnu od 19.6. co nejdříve.
Pokud Vám tento termín nevyhovuje, prosíme o informaci e-mailem. Máte přirozeně nárok na odstoupení od smlouvy.
V takovém případě bychom Vám vrátili přijatá plnění tak, jak jsme je přijali."
Máme tak za to, že tento e-mail obsahuje veškeré potřebné a korektní informace.
Za "narovnání" hodnocení předem děkujeme.
